петък, 6 септември 2013 г.

Бебе фея с калинки {Baby fairy with ladybugs}

Е, ми, освен и последната картичка да ви покажа. Повече няма, че накрая Blogger ще започне да ме разпознава като спам. :D


Тази картичка е може би вече сред любимите ми. <3 Мисля, че е заради цветовата комбинация. Осмелих се даже да участвам за guest designer при Mo! :) Отново акварелни моливи и 3D paperpiecing. И, не, няма да е последният! :))) Зарибена съм. :) Аз съм Джиджи и имам проблем с 3D paperpiecing-a, Кат, и не моля за помощ, а за повече време за творене! :D 


This card has become one of my favourite. I think it's the colour combo. So, I decided to apply for a guest designer at Mo's Digital. I adore their images and it would be awesome to be part of their team for a couple of months. :) Wish me luck! 

I have used watercolour pencils and I've 3D-paperpieced the little baby fairy and the ladybugs. I have also added glossy accents to the ladybugs. The tattered flowers I've made myself. The wings are covered with ranger star dust stickles.


Рошавите изпокъсани цветчета са си мое дело. Крилцата пак са минати със star dust stickles. Калинките са глоснати. :)


Няма много за разказване по картишока. 

Тайно се надявам получателката да не надникне тук до утре, когато сигурно ще пристигне при нея. :) 

Искам да хвана последния влак за няколко предизвикателства:

Това е от мен за днес. :)

Надявам се скоро пак да намеря време за творене, че имам още няколко идеи, които ми се въртят в главата и искам да реализирам...

Поздравчета и хубав дълъг уикенд! <3

J I J I.

6 коментара:

  1. Джиджке,по моретата на сам и на там съм,но и двата пъти,в които си открадвам временце за разглеждане с удоволствие виждам новите ти страхотни и много свежи красоти.Радост и ущипани бебешки бузки предаваш на дълги вълни.Щастлива съм пак да ти кажа здравей тук,позитивно заразяващото ти творчество липсваше.Морски привети и браво за супер оцветяването и многопространствения ефект :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Изобщо няма да ми омръзне да гледам и да се любувам на картичките ти мила JIJI.Справяш се чудесно с акварелите и 3D paperpiecing-a.Браво!Много ама много ми харесаха картичките.Ако знаеш от кога съм му хвърлила око и аз на това бебче-ама нали съм скарана с оцветяването:)
    Ще се радвам на твоето.Поздрави и целувки
    Диди

    ОтговорИзтриване
  3. ох много ме кефят тия дунди бебета-феички.... връщам се да ги гледам отново и отново...

    ОтговорИзтриване
  4. :) С кеф разгледах всичките ти творения, Джиджи!Очарователни бебоци феички и макар да не съм фен на котките, картичката с котарака много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудна е. Не се изненадвам, че ти е любима, има защо. А тези бебета са разкошни, наистина.

    ОтговорИзтриване
  6. Your card is very pretty.Love your sewing!! Thanks so much for joining us Mo's Digital Stamps.

    Hugz
    Kim

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!