понеделник, 9 септември 2013 г.

Обичани мънички крачета {Cherished wee feet}

Пак съм аз. :)
Здравейте, сладурки! <3
Защо като започна бебешка картичка все към ретро/винтидж клоня? Не знам. Anywho, кефи ме как стана. :) За бебе Симеон е - племенник на моя много близка приятелка. Не е правена по поръчка, просто исках да поздравя родителите с най-новия член на семейството. :) 

Печатчето пак е от плячката ми от битака, за която ви разказах в миналата публикация. :) Можех да се задоволя с едно краче, но някак си много исках да са чифт. :D Да беше digi, лесна работа... :D Тъй като разполагах само с дясното краче, исках да ви споделя как се сдобих и с лявото. Иначе казано, как да си направим огледално изображение на гумен печат. :) Ето с какво разполагах:


Отпечатах изображението на гумен лист и после върху хартията.


По-добро изображение би се получило, ако вместо гумен лист използвате гумен печат, който има запълнена повърхност - силуетен или някакъв подобен, защото гуменият лист е малко по-мек и отпечатъкът изглежда малко по-"разфокусиран". Аз нямам. За да се получи еднакво интензивно отпечатано изображение и на оригиналното, и на огледалното изображение, отпечатайте оригиналното веднъж на друга хартия и след това върху проекта си. 

Е ми това е хитринката, която исках да ви споделя. :) Надявам се да съм била полезна. 
Ето я и картичката:


Дистреснах всички ръбове с distressing tool и после с distress ink walnut stain. Хартийките са ми новички - на Fancy pants. :) Направих огрооомната покупка на дизайнерски хартии под предтекст, че нямам коледни. В крайна сметка видях, че всички хартии са на промоция и купих около 100тина листа дизайнерска хартия. (blush) Двустранна. :)

Направих 2 embelishment-a с epoxy domes (тези големи "капки" с плосък залепващ гръб) и дизайнерската хартия. Изрязах някои от животните и ги сложих под "куполчетата". :) 


Надписът си го измислих... исках да е нещо сладко, закачливо и различно. Напечатан e с 3 различни комплекта печати. 


Написах името на дечко върху банери. Толкова обичам банери, а толкова рядко ги използвам в картичките си. 


Това е по картичката. :)


Надявам се да ви хареса! А също и на получателите ѝ.

Поздрави и прегръдки!

J I J I.

5 коментара:

  1. Джиджи, аз докато се натуткам да коментирам предишните ти публикации и ти си пуснала нова - много си продуктивна :) Чудесна е тази бебешка картичка - поздравления за креативността - твоя запазена марка!И предишните и те са много сладки...и аз накупих някои печати от Мо, но кога ли ще им дойде редът...Да си кажа, че съм само на идеен план за моето участие в PIF...нооо търпение и само търпение :) Целувки от нас!

    ОтговорИзтриване
  2. Интересна, закачлива, оригинална и много винтидж- комбинацията е направо трепач! Дано и на семейството, за което е определена тя, да им хареса толкова колкото на мен! :)
    Къде я намери тази промоция на хартии да се заредя и аз, че съм в момента на тази вълна?
    Колкото до комбинирането на техники- поздравявам те за креативността!

    ОтговорИзтриване
  3. О, много, много ми хареса, Джиджи! Страшно сладка е станала!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И да знаеш завиждам ти за тия разпродажби, от които намираш такива готини печати. Ще взема да ти дойда на гости. ;)

      Изтриване
  4. Ами, много е ... сладурска, винтидж и готина! Пак си пипнала и помислила за всичко! Изумяваш ме направо! Стремиш се и успяваш всяко твое произведение да е истински уникално и красиво! <3 И този модел... ще го пробвам най-накрая. Много ми допада! :) ХХХ

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!