понеделник, 21 октомври 2013 г.

Коледен таг {Christmas tag}

Здравейте, сладури мои! <3

Нямам търпение да ви покажа първия си коледен таг за Размяната, организирана от нашата прекрасна и талантлива домакиня - Ем. :) Това е първият ми истински таг. Предишният ми опит беше през февруари - едно малко джобче 5х4 см с етикетче към подаръче за моята любима зълва. <3 :) Ето каква е първата ми Коледа за тази година - малко винтидж и много уютна:


Следващата мисля да е по-заснежена. :)

Печатчето е Christmas Angel на Saturated Canary. Покрих крилцата ѝ с натрошено кадифе. Коледните топки минах с glossy accents. Хартиите, които използвах, са Jovial на Basic grey. Страхотни. Нямам какво друго да кажа... всички думи бледнеят пред възхищението ми от тези хартии... :D Кат, двустранни са, не ме питай как съм ги рязала... :D И тъй като има много орнаменти и детайли по хартията, която използвах за фон, си поиграх доволно с перфектните перли в цвят Platinum и Mint Green, както и със Star Dust Stickles, естествено. Да, още не ми е омръзнал... :D


Изрязаните снежинките, които виждате, са ми подаръче от Снежи, която беше така мила да ми прати цял куп от тях, когато си търсих изрязани елементи във Фейсбук. :) <3 Мила също беше така любезна и отзивчива да ми прати снежинки. :) Благодаря ви, дечица мили, мили, още услужливи! 

Използвах epoxy domes за някои от орнаментите от дизайнерската хартия. Залепих ги със Star Dust Stickles, за да са брокатени. :) Малкото надписче "Merry Christmas" е от битака, без пари. :) Вярно, че е 1х1.5см, ама както е казал поетът - шамар да е, аванта да е. :D Ембоснах го с тъмно червена пудра. А фонът на това тагче е направен с distress мастила Weathered wood и Peacock feathers. Другото малко тагче е с хартия на коледни звезди, но реших и аз да си направя една - с пънча ми листо. Сложих му и още малко перфектни перли платина. На гърба му ще бъдат написани координатите ми. 


А, важна информация - тагът не е с точните размери, дадени от любезната ни Домакиня, а ми е 14.7х9см, защото съм cheap и исках да ми излязат 4 тага от 1 лист А4 бирен картон. :) Не ми се сърди, Ем! 

А ми вярвам, че това е всичко по направата на тага. :) ИЗКЛЮЧИТЕЛНО зарибяващо и забавно е! Дано имам време за още... :) Ако не сте се включили в Размяната, бягайте да се запишете при Ем! Въпреки че тя обеща, че няма да върне никого, дори и без запис. :) <3

Ще се включа в:


До скоро, крафти приятелчета! <3
Успешна нова седмица! :)

Поздравчета,

J I J I.

8 коментара:

  1. Оле Джиджииииииии прекрасно тагче!Незная за следващото но това е приказно!Много нежно и пленително!Благодаря ти че се включи в предизвикателството ми при Фуриите.И да знаеш че правиш избора ми много труден:)Впечатлена съм от оригиналността и изтънчеността която струи от твоите творения.Адмирации!Цулувкиии
    Диди

    ОтговорИзтриване
  2. Джиджинка, супер тагче, маме... Браво на детето! Много яки хартии. Тази крилата мацка, нещо ми е убягнала като печат. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно е тагчето!А дигито е право в сърцето!!!!Много красиво и някак уютно с тези меки цветове....

    ОтговорИзтриване
  4. Разкош, какво да кажа♡♡♡ Блестящо е всичко Джиджиии. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Оххх, това е едно от любимите ми коледни блокчета. Страхотен таг!

    ОтговорИзтриване
  6. A gorgeous tag, love all the details. Thanks for joining our challenge this week on Saturated Canary Challenge Blog.
    Caz
    x

    ОтговорИзтриване
  7. Fabulous tag love how you have cropped this gorgeous angel.
    Thank you for joining us girlies over at Saturated Canary, hope you will play along with us again shug.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!