неделя, 6 октомври 2013 г.

Честит празник, мили картичкотворящи! {Happy World Cardmaking Day!}

Здравейте, мили отишли и не отишли на Срещите талантливки и честит празник! :) Нека винаги сме толкова готина, отзивчива, сговорна и сплотена гилдийка! :) Не спирайте да творите красота! :) Ако сте във Варна или сте били днес в Дружба, много, ама много ви завиждам! Забавлявайте се и за мен! :-* 

Днес ви показвам картичката, която направих специално за моето късметче от Картичкофурийската размяна - Мария. <3 Обожавам нейния стил и изобщо, ама изобщо не го владея! :) Затова и толкова се възхищавам на творенията ѝ. :) Надявам се да си хареса картишока, въпреки че не е CAS.

Кой каза "златна есен"? Същият фонов печат като от предишната ми есенна картичка, само че комбиниран с друг печат - Fall Floral на A Day For Daisies. В моя защита ще кажа, че оцветен в малко по-тъмни цветове същият фонов печат показва едно маааалко по-различно лице на есента. Поне за мен излъчването на тази картичка е някак по-меланхолично от това на предишната. :) Стига оправдания, надявам се да ви хареса и тази моя есен:


Отново всичко е оцветено с акварелни моливи. Почва да ми харесва това оцветяване. Някак... зарибяващо е. :) 

Откъде тръгнах с тази "златна есен"... исках да използвам катеричката, която видях при Софи, и за разлика от много печати на ADFD не изглежда creepy. :D Не ми се сърдете, фенове на ADFD, но гълъб с крила на пеперуда и кенгуру-фея...? WTF?! :D Най-новата серия с винтидж мамите обаче много ми харесва! Както и да е, катеричката е много симпатична. :) Другата ми идея беше за фон на златни листа (която в последствие украси вътрешността на картичката), но не успя да надделее над желанието ми отново да си оцветя печатът-гора. :) FYI, печатът-листо от вътрешността също е от тези по 1 франк. :D Ще видите още поне 2-3 от тях, защото си взех и няколко коледни печата. <3 :)

Листата отвътре са направени с топъл ембосинг (специално търчах да си купя златна пудра от единственото крафт-магазинче в Цюрих. Имаха точно 3 пудри, от които за моя радост едната беше златна). После ги оцветих с акварелни моливи.  


Украсата е от двора на Google. :D Бяха изпопадали такива шушулки от семена на някакво дърво и аз си ги посъбрах. Харесаха ми, че са мънички и пасват на размерите на картичките ми. "Напълних" ги с тичинки и залях със златен контур, който май не се вижда много на снимките, но го ползвах най-вече като лепило. :) За да кореспондира лицето на картичката с вътрешността, "рамкирах" предния панел със златна пудра.


Надявам се да ви е харесал моят поздрав! :)

Ще се включа в:

Хубава неделя ви желая, сладури! :-*

Поздравчета,

JIJI.

11 коментара:

  1. Very beautiful coloring and I love the background! Thanks so much for playing with A Day For Daisies!

    ОтговорИзтриване
  2. Невероятна е Джиджка, този твой фонов печат и оцветяване направо ме плениха още от предната картичка, катеричката е чудесна - въобще картичката е много красива, есенна, топла и на мен ми действа като слънчев лъч, прокрадващ се сутрин рано в хладно утро. А пък идеята ти със златните ембоснати листа и тонирани с акварел е фантастична - направо се влюбих в тях. Следващия път да са на лицето на проектите ти ;)))

    ОтговорИзтриване
  3. Джиджи, аз съм безвъзвратно влюбена в този твой печат, оцветен по толкова невероятен начин от теб. Страхотна есенна картичка, която ще се хареса на всеки получател.

    ОтговорИзтриване
  4. Absolutely love the colours of your trees, a fabulous background for your cute little squirrel.

    Thanks for sharing with us

    Lin
    Crafty Cardmakers

    ОтговорИзтриване
  5. Love that squirrel image! Thanks for joining us at A Day for Daisies.

    ОтговорИзтриване
  6. Fab card! Thanks for sharing at Crafty Cardmakers and good luck!

    ОтговорИзтриване
  7. Ех Джиджи, този твой печат фонов...ами листото..!!! Още малко ми трябва да хвана първото превозно средство до Zürich, за да обикалям по цял ден битаците в търсене на такива находки като твоите ;) Оцветяването както винаги прелест. Браво на теб!

    ОтговорИзтриване
  8. Thank you for joining in with my challenge at Crafty Cardmakers this time.

    Jackie

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни цветове отново! Толкова пъстра и красива е твоята есен... <3 И невероятна украса! Пак ни показваш нещо уникално и само твое! :) ХХХ Честит празник и на теб, Джиджи! Да продължаваш да ни радваш, изненадваш и пълниш това местенце с твоите уникални красоти! <3

    ОтговорИзтриване
  10. Gorgeous autumna image! Thanks for joining us at Crafty Cardmakers, Cindy

    ОтговорИзтриване
  11. Джиджииии, направо съм влюбена в този печат гора!!! Още от предната картичка. Тогава даже си помислих, че това е хартия! Невероятен е, а е оцветен перфектно. Всичко е чудесно пипнато, поздравления и адмирации за креативността! Прелестна е тази твоя златна есен.

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!