неделя, 17 ноември 2013 г.

"Добър или лош" таг {Good or bad tag}

Здравейте, мушмороци!

Както се казва, long time - no see. :D
Имах гости миналата седмица и мисля, че си пролича - по липсата на публикации последните дни. :) Е, време е да запълня тази липса, че както съм тръгнала с тези бавни темпове, няма да успея да чукна тавана от 7 тага за Размяната. :P Аз съм лакомник и искам таг от всеки, участващ в Играта. :) <3 Така де, не от всеки, защото не може, но поне допустимият максимум. :P

На вашето внимание и експертна оценка - таг номер 4:


Е, слушкахте ли, папкахте ли през изминалата годинка? Аз предимно папках, по уважителни причини... :D Но се надявам да се брои, когато Добрият старец преглежда Списъка и започне да раздава подаръците. 


Печатчето е Molly на Saturated Canary. Списъкът с именца под "Good" ми се вижда дълъг, дано съм там. Ако не, със сигурност ще съм в по-късия списък под "Bad", който аз грижливо снаждах 10-тина минути. :D 


Пак любимите glossy accents, течни перли и stickles, стана доста бляскав таг. <3
Хартиите са Jovial на Basic Grey и Nordic Christmas на Dovecraft, които са ми подарък от доброто джудженце Софи. <3 Надписът на гръбчето също ми е подарък от нея. Благодаря ти, мило детенце! :)


Гръбчето е украсено по заръка на Ем и на Течето, в чието предизвикателство ми се ще да се включа. Дано отговаря на условията. Ако не, Тече, без да се замислиш, изтрий участието ми! :)

Ето и предизвикателствата, в които се включвам:

До скоро, сладурковци!

Поздравчета!

J I J I.

5 коментара:

  1. Ехааа, разкошен е! Като гледам колко си си играла да слагаш брокат и прелички просто ти се възхищавам за търпението!
    А това горе сиимбайндинг ли е? Ех, как ми се иска да се докопам до поне една ролка от него.... ама пусто в Бг няма никъде :(
    Стискам палци да ми се падне тая красота на мене!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  2. Този ми е любимият ти таг! Ще се моля да ми се падне, все пак бях добричка тази година:-).

    ОтговорИзтриване
  3. Ами аз какво да ти кажа прекрасен ,весел ,цветен,бляскав....чакам # 5.А това с гостите ми е много познато,аз почти не мога да наваксам:))),но надявам се да успееш!

    ОтговорИзтриване
  4. Много се радвам, че се включи! (като гледам има време и за още)
    Много интересни работи има по твоя таг и въпреки че разгледах обстойно съм сигурна, че нещо съм пропуснала. Обаче от пръв поглед се влюбих в топките на гръбчето - прекрасни са. Благодаря ти за участието и целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, стискам си палци да ми се падне някое от твоите тагчета. Толкова са весели и зареждащи всичките, които видях до тук.:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!