неделя, 31 август 2014 г.

Америка! {America!}

Здравейте, сладурковци!

Днес ви показвам втората картичка за изпращане, този път за Сиатъл. Много ни е мъчно, че приятелите ни заминават далеч от нас, но тъй като с Бебо вече сме били точно там и много ни хареса, сме щастливи за тях и избора им. <3 Щатите са много друга бира и в много отношения са коренно различни от европейците, но ние останахме с много добри чувства към тази страна (казвам го без никакъв политически привкус). :) Та за Сиатъл - основна забележителност е Space needle-a, което е поредната висока кула в Щатите с красива гледка от върха. :) Исках да я включа в картичката, защото е емблематична за Сиатъл. Ето резултата:

 
Направих нещо като силует на града, който напечатах със звездички, ембоснах ги и минах с chipped sapphire и memento toxido black. 



Червено-белите райета начертах с транспортир на всеки 10 градуса и с помощта на маскиращо тиксо оцветих с memento ladybug. После намачках щателно и минах с weathered wood и toxido black. Напечатах и тук-там малко фонови печати и такива, които ми наподобяват марки.



Останалото са малко айлети (беше ми домъчняло за тях!), които са ми подарък от Софи. <3 :) Връвчица и копченце, малко брадс и та-дааа! :) Много бърза картичка на пръв поглед, но малко пипкава, ако трябва да съм честна. :)



Надявам се да ви допадне!

Обещавам скоро да покажа и картичка с оцветена картинка, че не бях оцветявала от 4-5 месеца и да ви кажа под секрет, дори не си спомних комбинацията от моливи, които използвам за кожа. :-о Срамота...

Успешна нова седмица, мили мои! :)

Поздравчета,
JIJI.

5 коментара:

  1. допада, допада, даже много. Аз пък съм щастлива, че заряза оцветяването за известно време - виж колко идейни и нестандартни картички ни показваш.

    ОтговорИзтриване
  2. Джиджинка- моля те по скоро да се сетиш за комбинацията ,защото на мен много ми липсват твоите красотички с моливчетата.Гуш:)))))))

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, Джиджии, красота! Възхищавам се на умението ти от нищо да направиш едно голямо нещо и да комбинираш по такъв начин материалите. Много впечатляващи цветове и идеята е страхотна!

    ОтговорИзтриване
  4. Просто прекрасна! И с картинка и без картинка твоите картички ми допадат ужасно много, а съм сигурна че и не само на мен!!!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!