четвъртък, 16 октомври 2014 г.

Хелоуинска размяна {Halloween swap}

Здравейте, сладури!

Не знам дали уважавате Хелоуин. Даже за себе си не знам дали го уважавам. Празнувала съм го 2-3 пъти само заради костюмите и партитата на тази тема, а и наш близък приятел има рожден ден на 1-ви ноември и често прави купоните в навечерието на Хелоуин. :) Така че защо пък не, лошо няма. 

Харесвам картичките на тази тема, но аз самата, ако не ме лъже паметта, не съм правила. Реших да поправя тази грешка и се захванах да я мисля - сладка, страшна, мистична, мрачна или в ярко оранжаво, зелено и лилаво? Спрях се на мрачна и леко мистична. Докато я правех, си мислих, кой аджеба би се израдвал на такава картичка? Тогава Кали съвсем навреме влезе с прекрасното предложение за Хелоуинска размяна. :) Благодаря ти, Кали, че организираш тази игра! Ето и моето участие, което искрено се надявам да сложи голяма усмивка на лицето на получателя си, въпреки мрачните нотки:


Вдъхновена е от произведението на Едгар Алан По - Гарванът, на което съвсем случайно се натъкнах, докато търсих подходящо послание за картишочето. Посланието, което използвах, е първия стих от английския вариант. :) Печатите са на A Day for Daisies - Fall Fairy Friend и Raven Waiting, които реших, че си отиват заедно и комбинирах. Гарваните са безплатно печатче в последното предизвикателство на ADFD, към което можете да намерите линк по-долу. :) Ето малко акценти и детайли:


А сега да чуя аплодисменти за добавените цветя, които отново до последно се чудех и маех дали да добавя. :D Сложих две (а не нечетен брой) нарочно, за да подсиля задгробното усещане. Пръснах тук-там малко течни перли, които да напомнят кръв, но по един малко по-артистично поднесен и не чак толкова отблъскващ начин. Идеята взаимствах от картичката на Вили с Алиса (има картички, които просто не можеш да забравиш). В нейния вариант не е кръв, но още тогава като я видях, си помислих колко добре биха стояли червените перли като имитация на кръв.

Хартиите са на Simply gorjuss и както и преди съм споделяла, са любимите ми за мрачни проекти. :) Единственият им недостатък е, че няма как да използваш само част от тях, защото са като малки картини, имам предвид тези с неповтарящи се мотиви. Затова тези картички за мен са гиганти (15х15см), но само така мога да запазя чара и целостта на фоновата хартия.


Добавих паяк, спуснал се по паяжина, за да направя препратка към едва забележимия паяк на картинката. Ако щете ми вярвайте, но въпреки че имам този печат от повече от година (също беше фрийби), едва преди седмица осъзнах, че есенната фея всъщност гледа към своя осмокрак приятел, както впрочем подсказва и името на печата, но кой ти обръща внимание. :) Оцветих картинката отново с акварелни моливи, но целях по-различен от обичайния ми стил. Знаете, че обикновено оцветявам върху гладък картон, контрастно, наситено и наподобяващо оцветяване с маркери. Този път избрах акварелния картон - леко релефен и "носещ на вода", както се казва. :D Стремях се към типичния "watercolor look". Не знам дали се усеща разликата от страничен наблюдател, но за мен е осезателна. :)


Мрачните картички винаги са полюсно възприемани, но понякога изпадам и в такива настроения и имам нужда да ги въплътя в картичка. :) Много се надявам да ви допадне! Сигурна съм, че поне на един човек ще хване окото - шМи, в твоя чест! :P

Ще включа картичката в:

Поздравчета!
JIJI.

16 коментара:

  1. Хич не съм фен на празника, но пък картичката ти ми хареса много, Джиджи! Оцветяването ти се е получило перфектно!

    ОтговорИзтриване
  2. Сега и аз много се радвам ,че "организирах" пазмяната. Наистина си заслужава само за да получ някой това вълшебство! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Джиджка, хвана го - не само едното, ами и третото дори, онуй скритото :)) Наистина, колкото и парадоксално да е, точно тези мрачни тонове и разкошната ти сладко-страшна композиция правят деня ми по-светъл и весел. И оцветяването се забелязва, харесва ми много контраста. Въобще...съвсем ми падна на душата. Тенк ю много и съвсем лично :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Аз пък се изкефих тотално!Всичко е толкова перфектно и изпипано.Мога само да съжалявам че не е при мен за да гледам перфектното и излъчване всеки божи ден.Браво Джиджка-Супер яко!!!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Видях я още в 4 тази сутрин- вместо да си спя, аз уж малко да надникна във фейсбук и накрая се озовах тук, мъчих се сигурно половин час на телефона да напиша коментар и накрая успях, обаче не се публикува...:( И ето сега отново съм тук, да кажа за не знам кой път, че картичката ти, Джиджи, е просто страхотна! Пренесе ме някъде в някоя приказна страна, където злото е завладяло света и е пленило малките феички.. Много идейно да използваш точно добрите феички в зловеща картичка. Цветята нямаше да ги забележа, ако не ги беше споменала, но и те са зловещи- такива изсъхнали във времето,а дантелата е като река от кръв, бррр...Капките кръв от течните перли завършват перектно цялата картина.Междудругото да подскажа- гарваните и аз съм ги разпечатала и подготвила- да видим какво ще измайсторя само от тях...Благодаря ти, че участва в моето предизвикателство при Картичкофурии!

    ОтговорИзтриване
  6. О, картичката е уникална! Аз лично много бих се изкефила на такава картичка, колкото и да не празнуваме Хелуин...винаги много съм се прехласвала по "чужбинските" такива картички

    ОтговорИзтриване
  7. Виядах поста ти в групата, но едно малко крафтърче ме дърпаше за крачола...Сега се връщам директно в блога ти, за да разгледам на спокойствие това съвършенство! Впечатлена съм! Включила си и си комбинирала безпогрешно точно тези елементи, които аз на първо четене веднага бих изключила за картичка за Хелоуин - дантела, кафез, цветя, фея, че и розово...!!!!!!!!! Стоят уникално точно, на място! При мен остава усещането за меачна мистичност....Браво! Браво!

    ОтговорИзтриване
  8. Разкошна картичка, Джиджи. Все по-голям фен ставам на твоите проекти и те следя с огромен интерес. Чудесно изпълнение и да ти кажа, че цветята са ти се вписали перфектно. Поздравления и усмихнати поздрави от мен. :)

    ОтговорИзтриване
  9. Джиджи, както казва Марти: смела в фея в страната на ужасите.
    А аз мога само да продължа да въздишам - днес цял ден я гледах тази прекрасна твоя картичка и си умирах от кеф. Уникално добро съчетание на красивото и грозното, нежното и страшното, тъмната и светлата страна на живота/света и картичките в частност. Обожавам я!

    ОтговорИзтриване
  10. This is soooo beautiful! Just had to come in person and tell you!!! Just became your latest follower!!!

    ОтговорИзтриване
  11. Awesome card. Inspired me to try something dark, so I went and got the ravens (free) and the fairy to try my own version of a midnight dreary. Thanks for the inspiration.

    ОтговорИзтриване
  12. This is really a beautiful card... thank you for joining us at our Paper Shelter challenge.... xo Nikki

    ОтговорИзтриване
  13. An amazing card - love every single detail and that great coloring... :)

    ОтговорИзтриване
  14. So cool !!
    Lovey colors and a fab image !!
    Well done ..
    Hug Lena

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!