неделя, 5 октомври 2014 г.

Сладък дом {Home Sweet Home}

Здравейте в тази съдбоносна неделя, мили феички! ;) С малко закъснение, честит Световен ден на майсторите на картички! Пожелавам ви да пръскате вдъхновение навред и да намирате достатъчно време за творчество и отдаване на хобито! 

Толкова много неща ми се въртят в главата, които искам да споделя с вас... Надявам се да се съберат в една публикация. 

Започвам с картичката, която отново е с обединени печати, този път на Milk'n'Coffee, които съвсем наскоро празнуваха 3-тата си годинка. Спечелих предизвикателство, в което те бяха спонсори, и още тогава някакси тези два печата ми харесаха в комбинация. За съжаление не мога да намеря печатите, възможно е да са "пенсионирани". Момиченцето e A little girl with umbrella и сте го виждали вече в моя картичка. Както съм ви казвала и преди, много рядко оцветявам печат повече от веднъж, но се случва, а това означава, че наистина съм влюбена в него. :) Този път контекстът е по-скоро сладникав, отколкото меланхоличен. 


Хартиите са на Fancy Pants - Happy-go-lucky, толкова мои, че чак се плаша колко безобразно често ги използвам. За картинката си поиграх с шишенцата на Ranger, за които ви разказах в Картишока.


Честно ви казвам, ако харесвах цветя върху картички си, изборът на декорация щеше да е хиляди пъти по-лесен. Несъзнателно обаче ги избягвам. Та за тази картичка ми дойде идея да направя нещо като близалки от усукани цветни конци. Оказа се нелека задача, но проблемът подозирам е в мен (постоянно ми се разсукваха конците, докато се опитвах да ги завия във формата на близалка). 


Добавих и от "бонбонените" мъниста, подарък от Софи. :) Като споменах за нея, от вчера започна нейната игра по случай появата на малката Алекс на бял свят, така че ви съветвам да надникнете в блога ѝ, ако все още не сте го направили. <3 ;) 


Много перли изтекоха по тази картичка, много брадс бяха закичени... Да ви се оплача, принтерът ми ме предаде точно когато реших, че искам да има послание. Тъй като не можах да си го разпечатам като бял човек, трябваше да си го напиша на ръка, кривичко естествено, но от сърце. :D


Толкоз по картичката. Ще я включа в:
А сега да ви се похваля - изложбата в офиса мина много забавно, учудващо много хора се спряха да разгледат картичките ми, което много ме поласка и зарадва. :)


Току-що видях, че магьосникът е победител в Card Mania и усмихнаха неделята ми още повече. <3 

А вчера една дама се свърза с мен, за да ме покани да покажа картичките си на изложение на тема "артистичната страна на съпрузите на Гуглърите". :D Не знам дали Google са се наговорили с IBM, но ми намирисва на нещо гнило. Както и да е, и оттам ще разказвам. 

Днес пък съм се заканила да отида на Creativa Zurich - панаир на "Hobby & Crafts" в общи линии. Надявам се да успея да стигна до там. Стискайте палци, а пък в замяна аз ще ви разкажа в снимки в Картишочето след това. ;)

Хубава неделя ви пожелавам! Нека бъде будна, разумна и отговорна! ;)

Поздравчета,
JIJI.

5 коментара:

  1. Браво, Джиджи, и аз преди малко видях и много се зарадвах, че си спечелила. Прекрасна картичка. Както и тази бонбонено сладка. А за изложението не съм се и съмнявала, че ще пожънеш успехи! Браво

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна, прекрасна картичка. Толкова бонбонена, свежа, вкусна, момичешка... Направо се влюбих в нея. Поздравления и искрени адмирации.
    Усмивки от мен. :)

    ОтговорИзтриване
  3. вкусна е удачна дума за това произведение на Джиджи-изкуството. Много ти отиват такива картички, самата ти си една сладурка голяма, та бонбонестите неща и ти сте комплект.

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна картичка.Напомня за Хензел и Гретел.;) Много ме радват детайлите, особено горният ляв ъгъл,където оригинално си залепила мънистата,близалките са супер-познато ми е това с лепенето на конците и аз съм се мъчила, ако се сещаш за една моя кутия за съкровища с феичка на ADFD.Благодаря,че споменаваш моята игра :)

    ОтговорИзтриване
  5. Картичката е мноого "сладка", чак човек да го заболи стомах ;-) Хартиите наистина са хубави и истински ти завиждам за успеха да декорираш без цветя. И едно предложение - може да се пробваш да правиш захарните пръчи от фимо...там поне не се развива нищо.

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!