неделя, 1 февруари 2015 г.

Бебе елфче фея {Baby elf fairy}

Обещах ви маратон с бебешки картички и смятам да удържа на думата си. :)

Тази направих за бебето на колега на Бебо. :) Бебето е китайче и като видях сладкия печат на Emerald Fairies - Ashee, реших, че ще му отива, защото елфчето е с дръпнати очички. :) Екипът на Бебо заръча да има нещо червено по картичката, защото според китайската култура този цвят носи щастие. Това е и темата на таз-месечното предизвикателство в Card Mania - Add some red / Добавете малко червено. Ето какво измайсторих аз, за да ви вдъхновя:


Признавам, че цветовата комбинация е малко нестандартна, но така се получи. :) Използвах хартии на Maja Design - Vintage Winter Basics, Fancy Pants и едно листче, което ми беше останало от Кати Цанева от Размяната на Ани - синьо на червени точки, бонбон! :) <3 Шаблонът "Congrats" е на Sizzix. Безопасната игла е шаблон от комплекта на Little B - Baby.


За пръв път изрязвам оцветена картинка и я оставям без фон. Вие ще кажете дали добре изглежда, аз все още съм със смесени чувства. :) Ще пробвам още веднъж-дваж, да видя дали ще ми хареса. :) 


Добавих малко брадс, емайлни точици, пайетки и син биберон. :) Почти всичко е от коледни колекции и се надявам да не им личи много. :D За да е още по-персонална картичката, реших да изпиша името на бебока като етикетче/тагче. С йероглифите не можах да се справя, но и английската транскрипция се прие добре. :D


Бебо каза, че картичката е "женска" заради червеното и елфчето-фея (доста време се оправдавах, че има и мъжки феи, но не мина номерът). Аз пък намирам картишочето безполово-момчешко. :) Важното е, че поръчителите бяха очаровани, а получателят - още повече. :) <3 
Надявам се и на вас да ви хареса! А също се надявам и да видя вашите интерпретации на тема "червено" в Card Mania този месец. Печелившите ще са цели четирима! Спонсори са: 



Доста изкушаващи награди, ако питате мен. :) Ще чакаме с нетърпение вашите участия!

До скоро, мили мои сладури!

Поздравчета,
JIJI.

4 коментара:

  1. И аз го намирам за очарователно и момчешко, това поредно твое бебешко картишоче. Както винаги съм казвала - ами получават ти се бебешките картички! Винаги и без грешка!

    ОтговорИзтриване
  2. Съвършена е! Сладурска и супер стилна-само ти го умееш това <3

    ОтговорИзтриване
  3. Много красива картичка. И шевът е страхотен, и цветовете, и картинката, и всички малки детайли! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството ни този месец в Хартиени вълшебства
    Мария

    ОтговорИзтриване
  4. Oh wow so lovely to see someone using one of our images, so pleased. Absolutely love your colour combo and design, beautifully done. Thanks so much for joining us over at Emerald Faeries Challenge Blog, good luck and hope to see you again.
    ~ Denise DT ~

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!