петък, 1 май 2015 г.

Арт журнал: Битка {Art journal: Battle}

Здравейте, сладури!

Зарибяването ми по акрилните боички се задълбочава. Идеята за страничката започна с това да създам нощно небе, но вихърът на музата ми ме отвя отново в непредвидена посока. :) Стана нещо като зимно небе, по-скоро приказно, отколкото страшно и тягостно, каквато беше първоначалната ми идея. :) Ето за какво ви говоря:


Използвах печат на A Day For Daisies - Love Angel, които този месец са спонсори на предизвикателството ни в Card Mania Challenges, а то е на тема Pearls and Swirls / Перли и завъртулки. Спонсорите ни от ADFD щедро ще подарят ваучер за $12 на един късметлия. Вторият ни спонсор е Sassy Studio Design, които предоставят 4 дигитални печата от техния магазин. Marianne Design ще зарадват един късметлия с продукти на тяхната марка. Не на последно място, нашият редовен спонсор Работилница Фантазия отново предоставя щедро ваучер на стойност 25лв. Заслужава си да се включите! :)



Цитатът ви е познат, използвах го преди време в ето тази картичка. Много ми харесва и реших, че журналът ми не може да мине без тази любима мисъл. "Облякох" го по коренно различен начин от прототипа му.


Използвах друг от новите си печати на Мигито, в които съм много вклюбена. Бялото по цялата страничка направих с бяло мастило StazOn. Все още ми е малко странно като консистенция и начин на употреба, но поне работи върху тъмен фон и след изсъхване е перманентно, което напълно ме устройва. 


Накрая минах около контура на ангелчето с бял гел химикал и го размазах с пръст, за да създам нещо като сияние около него.


Шаблонът със звездичките е на Stampin'Up!. 


Надявам се страничката да ви хареса, както и темата при Card Mania Challenges, за да се включите в таз-месечното ни предизвикателство. :) Нямам търпение да видя вашите творения! :)

Поздравчета,
JIJI.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви за коментара!