събота, 16 май 2015 г.

Арт журнал: Пеперуди {Art journal: Butterflies}

Здравейте, фурийки!

В началото на май посетихме едно прелестно място, на което няма да ни омръзне да се връщаме всяка година през май - остров Майнау, още известен като островът на цветята и островът на пеперудите. Вдъхновена от Дома на пеперудите, ето какво измайсторих за скоростните 2-3ч:


Определено не е в моите цветове и съм със смесени чувства към страничката. Исках да е пъстро, каквито са и пеперудите на Майнау. <3 Направих фона с релеф от изрязани елементи, подарък от Роска-Дългокоска. :) Печатите са на Papermania Urban Collection, голямата е от битака, а най-мъничката е от сета на Stampendous Charm Collection. Листата са също печат от битака и отпечатах многократно с маскиране. 


Пеперудите оцветих с gelatos и направих грешката да използвам спрей за фиксиране, който разтвори StazOn мастилото, с което бях отпечатала пеперудите. Всичко се размаза, но го преживях. :) Листата оцветих с акрилни бои и пастели Caran D'Ache. Фонът също е с акрилни бои. 


Всичко завърших със сребриста акрилна боя за блясък и акцентиране на пеперудите с бял гел химикал. Цитатът ви е познат от стара моя картичка. :)


Ето и няколко снимки на обитателите на Майнау:




Надявам се да ви хареса!

Поздравчета,
JIJI.

5 коментара:

  1. Направо не знам кога смогваш. Браво на теб, Джиджи! На мен ми харесват страшно много цветовете. Пеперуди много обичам, чак ми се прииска и аз да ида на този остров. :)

    П.П. Кой е печата с датите? Само дати ли има по него?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Маги, благодаря от сърце за коментарите ти! <3 :) Винаги усмихват деня ми! Датникът е на Stamperia, взех си го от Армстронг: http://armstrongshop.com/product/10243/word-date-stamp-by-stamperia-art-shtempel-datnik.html и освен дати има още една секция, която не ползвам и можеш да видиш в сайта. :) Много съм доволна от него!

      Изтриване
  2. Джиджи, обожавам този надпис още от първата ти картичка, а тук е паснал също толкова чудесно. Цветовата гама е пъстра, весела и пеперудена. Поредна прекрасна страничка, която заслужава повече от един път разглеждане.

    ОтговорИзтриване
  3. Джиджи, толкова е хубава страничката, че не знам какво не ти харесва! Не знам... аз съм без думи! =)

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!