понеделник, 18 май 2015 г.

Арт журнал: Калина {Art journal: Kalina}

Здравейте, слънчеви фурийки!

Да се сещате за приказката "на обущаря децата ходят боси"? И при мен е така. И пред Бебо, и пред Калини съм виновна - рядко изработвам нещо за тях, защото знам, че ще си го гледам цял живот, а не обичам мои неща да се застояват около мен. :) Е, откакто превключих на арт-журнална вълна, нещата като че ли леко се промениха... ;) Затова реших да посветя една страничка на моето джудженце.


Цветовото вдъхновение дойде от играчките на Калини, които се оказаха предимно в тези цветове. :) А и аз я виждам в такива цветове, определено не е "розово" момиченце. Печатът е на A Day For Daisies и е безплатен, ако се присъедините към ADFD Community във ФБ. Нали е с калинки, веднага беше принтиран и нарочен за Калини. :) 


За пръв път пробвах ембосинг в арт журнала си и ми хареса как се получи. Колкото повече смесени техники, толкова по-добре. ;) Единствено с нагряването трябва да се внимава, да няма лак около и под ембосинга, че всичко се топи. Препоръчвам ви да нагрявате от малко по-далеч и да не държите уреда за дълго на едно място. С малко повече търпение и внимание става много добре. :)


Фонът направих от капчици разредена акрилна боя, разпръснати със сламка - ефектът ми хареса. После напръсках и с четка няколко капки. Отново използвах любимите си напоследък стенсили на Stampin'Up! Този път сърцата. <3


Посланието също е от сърце... и от лични впечатления. :) 


С две думи, страничката е от серията "лични", но се надявам все пак да ви допадне! Кой знае, може пък да не са само мои наблюдения и някой друг да се разпознае в тази мисъл. :)

Поздравчета,
JIJI.

2 коментара:

  1. Еех, Джиджи, това с добрите мами е само в нашия ум. В техните очи сме най-добрите и перфектни, да ти подшушна тайно, знам го от сигурен източник :)
    Страничката ти е чудна, сладурска, калинчеста и много различна от досегашните ти. Обичам да надниквам насам и все се намира с какво да ме изненадаш приятно.
    Поздрави!
    Ирена

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна, толкова нежна и умиляваща!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!