понеделник, 29 юни 2015 г.

Арт журнал: Липсваш ми, моренце! {Art journal: Miss you, sea!}

Здравейте, мили мои! :)

Ех, че обичам 29-то число от месеца, почти колкото обичам морето. :) Защо ли? Защото е ден за ново предизвикателство при Картишок ММП. :) Този път темата е много лесна - морска. <3 Ще очакваме вашите интерпретации на морска тема - плажове или морски дълбини, вие ще решите. :)

Аз реших да посветя страничка от арт журнала си на носталгията ми по морето тази година. Няма да мога да го видя на живо това лято и ми е много мъчно. Всяка година го зървам поне за ден-два и потапям крачета в солената водичка, но това лято ще трябва да се въздържаме от далечни пътувания. :) Ето какво споделих с моренцето:


Печатчето е на A Day For Daisies - Little Striped Dress. Фонът оцветих с акрилни бои, предимно използвайки мокри кърпички и... пръсти. :) Текстурата на морето направих с печат имитиращ дървесина и мастило StazOn - Teal.


Пясъкът направих с три цвята micro-beads, които мисля, че са предназначени за украса на маникюр, но има и специален микс медия продукт за тази цел на Prima, който можете да намерите при Бо


Доволна съм как се получиха камъните, подсилени с малко сив PITT big brush marker и очертани с тънкописец, за да кореспондират с очертанията на печатчето на ADFD.


Любимата ми част от страничката е вълната, разбиваща се в камъните. Опитах се да я направя по-реалистична. Използвах шаблона на Тим Холц - Speckles и моделираща паста. За да ви покажа приятния релеф, който се получи, направих една малко по-тъмна снимка.


Това е от мен за сега. Надявам се страничката да ви хареса и да ви вдъхнови да се включите в юлското ни морско предизвикателство!


Поздравчета,
JIJI.

2 коментара:

  1. Фантастична е, Джиджи! Много истинска, искрена и съкровена. Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Толкова е реалистична вълна! Прекрасна страничка, Джиджи! Малко носталгично ми действа. Обичам много морето, но май тази година няма да го видя и аз.

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!